En del skyldnere reagerer nemlig ikke på standardskrivelser. Det kan der være mange årsager til. Nogle har mistet overblikket og leger struds. Andre er bare ligeglade.
Derfor er det vigtigt at inkassobureauet ringer til folk. Hovedårsagen til standardskrivelsernes manglende effekt er nemlig, at det er envejskommunikation.
Er de første to breve ignoreret, giver 10 nye næppe nogen effekt. Og så spilder I som virksomhed både tid og penge.
Dygtige inkassofolk ved, at får man først skyldneren til at se vejen ud af blot én gældspost, er man halvvejs i arbejdet.
I Debtia ved vi dette og har stort succes med at indgå aftaler med skyldnere via telefonisk dialog.
Vi udvikler konstant vores system. Er der noget du synes der mangler, så hører vi meget gerne fra dig. Skriv til os på chatten eller ring og få en snak med os.
Lykkes med at gennemføre total indkrævning af penge fra en besværlig klient med milliongæld, som staten og andre har opgivet at indkræve fra ifølge tingbogen.
God rådgivning. Igen gik alt efter bogen. Vi er glade for samarbejdet, og nyder godt af relevant og hurtig hjælp i vores sager med dårlige betalere.
Fem stjerner fra AutoTekniCom
Det er let at få en sag oprettet. Og virkelig god information omkring sagen. Pengene kom hurtigt. Dog mangler der 100 kr som Jeg nok får styr på.